Alla inlägg under juni 2008

Av badc-com - 25 juni 2008 22:15

Jahapp, då har man gjort en blogg på den här sidan. Det blir spännande att se hur länge jag kommer ihåg att uppdatera den. Men det kommer nog ändå inte bli så ofta nu under sommaren, speciellt inte när jag på måndag drar iväg till den kyliga staden Kiruna för att reparera värmepannor i minst 8 veckor. 12 timmar om dagen så när man kommer hem till hotellet så kommer man nog slockna på direkten. Nåväl, det kommer nog gå bra.


Vädret den senaste tiden har ju inte varit det bästa. Trist för dom här uppe i norr som har semester den här perioden. Trist för mig som vill ut och åka rullskidor! Ska det här dåliga vädret hålla i sig så får jag nog snart köpa ett löpband eller liknande. Eller förnya gymkortet vilket jag hade tänkt vänta med till hösten.


Imorgon blir det spännande att se hur det går för ryssarna mot spanien i fotbolls em! Deras senaste match mot holland var ju ruskigt bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards