Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Svetsutbildning

Av badc-com - 24 maj 2009 14:35

Nu har det varit ganska dött här ett tag så det känns som att det är på tiden att jag gör en uppdatering.


Vad har hänt den senaste tiden då?
Jag har kommit in på en svetsutbildning som började förra tisdagen så nu har jag tänkt bli svetsare. Åtminstone försöka. Jag vet inte riktigt om svetsare är min grej för jag har aldrig gjort det men jag vill gärna jobba med något praktiskt i framtiden.

När jag var in i verkstan i tisdags där utbildningen kommer hållas (som förövrigt är på 30 veckor) så kände jag en bekant lukt. Det luktade precis som i värmeverket där jag jobbade tidigare. Lukten gav mig dåliga vibbar.. och minnen. Lukten av bränd metall. Det fanns ju ett par stycken svetsare i värmeverket, dock stod inte jag för något svetsning där. Nåväl, utbildningen kommer att pågå under sommaren också så något jobb blir det väl inte tal om. Hoppas att man får studiemedel av CSN. Tre dagar i veckan kommer det vara från 07.00 till 19.00 Kul.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av badc-com - 26 juni 2009 17:41

Förra helgen som var midsommarhelgen, den var helt underbar. På fredagen var jag, Camilla, min mor och min far till Jockfall och såg när min bror och hans band spelade där. Sen på lördagen var jag, Camilla och hennes familj till allsåklubben och dans...

Av badc-com - 31 mars 2009 19:20

Då var man över 90kg. Har börjat känna mig tung och stark. 47kgs hantlarna flög ganska lätt upp 8 reps på bröstträningen igår. Dock känner jag mig inge större. Jag tycker att jag ser precis likadan ut, kanske lite fetare.. hm. Jag var ut på en promen...

Av badc-com - 16 mars 2009 17:26

Nu var det längesen man skrev här. Jag har helt glömt bort bloggen och jag har nästan bara befunnit mig hos tjejen som jag har träffat så jag har inte haft tillgång till min dator före nu när jag har tagit med den hit haha. Det känns nästan som att j...

Av badc-com - 17 februari 2009 19:28

Den här veckan har varit otrolig. Jag träffade den där tjejen några timmar på söndagkväll, sen bestämde vi att vi skulle ses igår igen. Vi sågs nästan hela dagen och sen slutade det med att jag sov över där.. och nu är jag snart på väg dit igen. Få s...

Av badc-com - 15 februari 2009 13:37

Då var helgen nästan slut och jag har varit hos mina föräldrar hela helgen och tagit det lugnt. Dock är jag fortfarande här, hade tänkt ta 11 bussen tillbaka till Luleå på morgon men jag försov mig så jag måste nu vänta till 18-tiden. Då tar det ca 2...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards