Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Fredag

Av badc-com - 1 februari 2009 19:06

En sak är säker, det blev lite för mycket av det goda i fredags. Att jag bloggade i fyllan har jag inget minne av. Och att jag hade fått en helt osammahängande kommentar på det inlägget som var helt osammanhängande var ju ännu lustigare. Kvällen slutade åtminstone väl, jag gick och la mig och jag kommer inte ens ihåg det. Om man kanske skulle röja upp här nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av badc-com - 26 juni 2009 17:41

Förra helgen som var midsommarhelgen, den var helt underbar. På fredagen var jag, Camilla, min mor och min far till Jockfall och såg när min bror och hans band spelade där. Sen på lördagen var jag, Camilla och hennes familj till allsåklubben och dans...

Av badc-com - 24 maj 2009 14:35

Nu har det varit ganska dött här ett tag så det känns som att det är på tiden att jag gör en uppdatering.   Vad har hänt den senaste tiden då?Jag har kommit in på en svetsutbildning som började förra tisdagen så nu har jag tänkt bli svetsare. Åtminst...

Av badc-com - 31 mars 2009 19:20

Då var man över 90kg. Har börjat känna mig tung och stark. 47kgs hantlarna flög ganska lätt upp 8 reps på bröstträningen igår. Dock känner jag mig inge större. Jag tycker att jag ser precis likadan ut, kanske lite fetare.. hm. Jag var ut på en promen...

Av badc-com - 16 mars 2009 17:26

Nu var det längesen man skrev här. Jag har helt glömt bort bloggen och jag har nästan bara befunnit mig hos tjejen som jag har träffat så jag har inte haft tillgång till min dator före nu när jag har tagit med den hit haha. Det känns nästan som att j...

Av badc-com - 17 februari 2009 19:28

Den här veckan har varit otrolig. Jag träffade den där tjejen några timmar på söndagkväll, sen bestämde vi att vi skulle ses igår igen. Vi sågs nästan hela dagen och sen slutade det med att jag sov över där.. och nu är jag snart på väg dit igen. Få s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards