Alla inlägg under oktober 2008

Av badc-com - 19 oktober 2008 22:32

Fortfarande ont i halsen och det känns rent ut sagt förjävligt. Inte så stor chans att det hinner lägga sig tills imorgon så jag kan börja träna igen. Känner som att man tappar allt och blir svag och fet när man inte tränat på en vecka. Och så vill man ju ha något att göra på dagarna.


Jag tror att jag läsa till golvläggare på komvux.


Over and out.

Av badc-com - 15 oktober 2008 12:57

Ja då var hon hemma, äntligen! Efter tre veckor i turkiet så rann tiden äntligen ut och hon fick komma hem till mig igen. Väldigt kul tyckte jag fast vad tyckte hon? Hon hade säkert vela stanna kvar där ännu längre.. ligga i solen och dricka öl och inte behöva jobba.. aja.


Senaste inlägget så skrev jag om att jag skulle prova kre-alkalyn och se om det fungerar bra och det visade sig att de fungerar utmärkt. Har ökat som f*n i alla övningar på gymmet, känns som att min kläder håller på att bli för små.. dock så har jag blivit förkyld igår så vi får väl se om det blir någon mer träning den här veckan. *hoppas*


Och man är fortfarande arbetslös. Någon som har ett jobb åt mig? Vart som helst, när som helst och nästan hur som helst.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards