Alla inlägg den 26 juni 2009

Av badc-com - 26 juni 2009 17:41

Förra helgen som var midsommarhelgen, den var helt underbar. På fredagen var jag, Camilla, min mor och min far till Jockfall och såg när min bror och hans band spelade där. Sen på lördagen var jag, Camilla och hennes familj till allsåklubben och dansade när playons spelade. Jag som alltid har velat gå på gammeldans och få dansa till kärleksfulla dansbandslåtar, äntligen blev det av och med en tjej som jag tycker om hur mycket som helst. Undrar om det syntes där borta hur mycket jag tycker om dig när jag stod och pussade på dig under varje dans. Iallafall så var det det roligaste jag varit med om på väldigt länge. Det kändes som att man var tillbaka på den tiden då mina föräldrar var unga. Jag är nog född på fel tid.


En av låtarna som dom spelade där borta som vi dansade till var Lasse Stefanz - Orden som min mor sa. Jag sitter och lyssnar på den just nu och saknar när vi var där borta. Snart spelar Black Jack där borta, undrar om man ska gå?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards